1394-03-13 14:03
973
0
15626

تجدید میثاق دانشجویان گلستانی با آرمان های امام خمینی (ره)/دسته روی و مداحی دانشجویان در مرقد امام راحل

دانشجویان دانشگاه های استان گلستان با اشتیاقی وصف ناشدنی آن هم در ایام امتحانات جهت تجدید میثاق به آرمانهای معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) رهسپار مراسم ارتحال شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، دانشجویان دانشگاه های استان گلستان با اشتیاقی وصف ناشدنی آن هم در ایام امتحانات جهت تجدید میثاق به آرمانهای معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) رهسپار مراسم ارتحال شدند.

 قلب ملت ایران در جماران می تپد

بیست و شش سال از ارتجال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) می گذرد، در این بیست و شش سال علی رغم بکارگیری ترفندهای مختلف نظام سلطه، اندیشه های امام عظیم الشان در عرصه ملی و بین المللی می درخشد و هنوز کلام و پیام امام راه گشای بسیاری از مشکلات کشور است .

در آستانه بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با خبر شدیم کاروان دانشجویان دانشگاه های استان گلستان به همت بسیج دانشجویی استان رهسپار مراسم ارتحال هستند از اینرو خبرنگار ما با چندتن از دانشجویان عازم گفتگویی انجام داده که با هم می خوانیم:ّ

امام خمینی (ره) هویت ملی ما ایرانیان است

یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان قاطعیت امام راحل را در برخورد با دشمنان از ویژگی های بارز ایشان خواند و گفت: 14 خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق مردی بزرگ و الهی است که شناسنامه انقلاب ایران و هویت ملی ماست و امروز بیداری اسلامی که به برکت قیام امام شکل گرفت خاری در چشم دشمنان است و خواب را از آنان گرفته است.

هنوز نام امام راحل لرزه بر اندام ابر قدرت های جهان می اندازد

زهرا ملاشاهی دانشجوی دانشگاه علمی و کاربردی قوه قضائیه نیز با اشاره به این سخن امام راحل که با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار بر فضل خدا از خدمت خواهران و بردران مرخصم می شوم اذعان کرد: امام خمینی (ره) بزرگ مرد تاریخ بود که تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه متعلق به تمام آزادیخواهان جهان است و آنچنان کلام نافذ امام بر دلها نشست و پیام انقلاب امام (ره) به جهانیان صادر شد که هنوز نام امام خمینی (ره) ابر قدرت های جهان را به لرزه می اندازد.

دانشجویان گلستانی در قالب طوماری حمایت خود را از گزاره برگ ملی هسته ای اعلام می کنند

در ادامه میثم زنگانه مسئول کاروان بزرگداشت بیشت و ششمین سالگرد ارتحال امام(ره) در بسیج دانشجویی گلستان در خصوص  برنامه های سفر گفت: در طول سفر در هر اتوبوس یک کرسی آزاد اندیشی با موضوعات مختلف از جمله مذاکرات هسته ای، اندیشه های امام راحل ، تحولات یمن و برخی مسائل دیگر برگزار خواهد شد، همچنین دسته روی و مداحی دانشجویان گلستانی را در مرقد امام (ره) و مرقد حضرت معصومه (س) و مولودی خوانی دانشجویان در روز نیمه شعبان در جمکران نیز از جمله برنامه های این سفر معنوی می باشد .

زنگانه در پایان با اشاره به گزاره برگ ملی هسته ای نیز گفت: طوماری با این عنوان تهیه و تنظیم شده است که دانشجویان در مرقد امام راحل با امضای خود اعلام می کنند" هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قرارداردی بدون رعایت خطوط قرمز نظام را ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.